Sunday, January 30, 2011

Final Exam with Maisarah

Last sem, suma org kesian tgok aku sarat2 dok g final exam. After a week completed last paper, I'm giving birth to Maisarah. But, another semester, having final exam with her, lagi seksa rasa nya...
Dia wat kalkulator aku cm mainan dia jer

ghupa cam terror giler tengok note tekno (sbnr nyer, dia suka main ring tu..)


Bila aku nak amik notes, dia akan menjerit2 marah, x nak bagi file tu kat aku...

Klu bgun tgh malam nak study, dia pon bangun sama. Sampai walid tpaksa bangun & pangku dia dok sebelah aku. Tkuap2 walid x dpt tdo sbb aku nak pekse. Tu belum kira yg aku ponteng kelas malam sbb dia melalak jer bila maghrib... Tensen tul, klu ikut hati mmg dah lama quit, cuma mengenangkan yg aku ne d sponsor oleh company & aku dah sign agreement, terpaksa lar, aku teruskan. End-up, pointer aku jatuh giler, 2.67 jer, CGPA 3.0, ngam2 3 pointer.... huhuhu, pecah rekod, since dip lg aku x penah dpt 2 pointer, the worst is 3.15, tu pon sbb aku bz wat baksis ngan jd ajk unt jg budak2 1st year. Aku berazam, nak baiki pointer lar sem 4 ne. Doakan yekk...

(azam jer, perlaksanaan nya.... har3x)



No comments: