Tuesday, October 12, 2010

Maisarah banyak akal !

Huh, since Maisarah ada, aku baru sekali masuk kelas malam rasanyer... Asal je maghrib dia dh start nangis... Sama ada aku balik awal @ ponteng kuliah terus...

Last weekend dia ngamuk lg. Aku dh cakap kat walid yg aku ada test sabtu mlm ahad, EMT. So, aku x leh ponteng, kang x pasal2 dpt 0. Petang tu, Walid kata dia dah mula nangis. Aku wat pekak jer... Kejap2 walid tipon. Sampai Kak Amy ngan Nelly bole dengar suara adik nangis dlm tpon... adik nangis cam sakit2...huhuhu.... At the end, bila Dr. Abu masuk dia cakap test postpone esok pg. So, aku angkat beg, say excuse kat Dr. terus balik lar.... huhuhuh... tebal tul muka aku masa cakap ngan Dr.

Sampai umah, aku dgr suara nangis dari luar umah lagi. Masuk jer, once dia nampak muka aku, terus stop, tggal tsedu2 jer... Walid kata cam ada suis, hehehe... Lepas nenen jer, ne lar ghupanya... Manisnya senyuman.....


adik oooo adik, naper lar suka meragam malam2. Sampai bial lar ummi nak ponteng kelas... Camner nak pekse klu attandence x cukup? Klu Adik sayang ummi, jangan lar meragam bila umi x der, dok lar ngan walid elok2... Walid sayang abang ngan adik sama cam ummi sayang gak..

No comments: